- مهمان ناخوانده

 

نمی خواهم چیزی بنویسم .

 

اما هرروزکه می گذرد،

 

دلتنگی هایم چون میهمان ناخوانده ای

 

حریم احساسم را لکه دار می کنند .

 

 و  من از روی جبرونه اختیار ،

 

 بغض های نیمه فرو خورده ام را بر روی برگ های دفترمنعکس می کنم .

 

 با این که به قول سهراب : دیروز زندگی را جور دیگر دیده بودم وبرای فرداهای نیامده ،

 

 سایه روشن های آبی کشیده بودم

 

ونقطه سرخط های بی پایان رابا فاصله های کم کنارهم گذاشته بودم

 

 که مبادا حضورکلمات شکسته وتنها را احساس کنند

 

 وغربت را ضمیمه ی ورق های مچاله     شده ی دفتر ؛    

 

                                                              امااین بارهم نشدکه سکوت کنم ونگویم

 

چگونه درلحظه لحظه های

 

     تنهایی می شکنم وقتی می دانم هرچقدرهم که بخواهم ،

 

 دیگر نمی توانم دیوارهای قفس را بر دارم واز دریچه ی دنیا ڀرواز را آغاز کنم .

 

نظرات 1 + ارسال نظر
شاپرک دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام به همه خوبان .

نوروز بر همه مبارک......و...

دلهایتان همیشه شکوفه باران باد .

دوست همیشگی شما

نو ید ( شا پرک )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد