چقدر ساده

اون چقدر ساده ازم برید ورفت

وانمود کرد که من و ندید ورفت

همه گفتن اون ازت بی خبره

به خدا گریه هام وشنید ورفت

کم کم حس کرد که براش تکراریم یه عروسک جدید خرید ورفتUpgrade your email with 1000's of emoticon icons
 
 
 
 
از من بریده ای و صدایم نمی کنی

چون درد در منی و رهایم نمی کنی

گم گشته ام میان تماشای چشم تو

از این جنون تلخ جدایم نمی کنی

هر شب چو باد می وزم از داغ یاد تو

آخه چرا؟ چه شد که دعایم نمی کنی

من آخرین پرنده گم کرده لانه ام

در آسمان خویش هوایم نمی کنی

امشب میان کوچه تو را جار می زنم

اما تو باز رو به صدایم نمی کنیUpgrade your email with 1000's of emoticon icons
 
 
 
تو رفتی و مرا در این شب های غربت تنها گذاشتی

با دلی که از عشق تو سرشار است
 
در کوچه باغ های بیقراری ام به دنبالت میگردم

اما می دانم که دیگر رفته ای بر نمی گردی

و میدانم که

تو رفتی و من ماندم بدون توUpgrade your email with 1000's of emoticon icons
 
 
 
 
عشقی که نثار ره تو کردم

در سینه دیگری نخواهی یافت

زان بوسه که بر لبانت افشاندم

شورنده تر اذری نخواهی یافت..Upgrade your email with 1000's of emoticon icons
 
 
 
     
نظرات 1 + ارسال نظر
روح اله ریاضی چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:49 ب.ظ http://mortaz.blogspot.com

من چشام آستیکماته.می شه یه لطفی کنید واضح تر بنویسید.شرمنده نشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد