برو ولی بدون ...

 

 

برو ولی بدون اینجا یکی میمرد برات

باور نکردی عشقشو وقتی قسم میخورد برات

میری برو ولی فقط اینو یادت باشه عزیز

اشک زلالتو جلو چشم غریبه ها نریز

هیچی نپرس فقط برو ولی فراموشم نکن

شمعمو آتیشم به پات برو و خاموشم نکن
 
 
گفت:((رفتنی باید رفت))...منم رفتم...
 
چون بودن و نبودن من هیچ فرقی براش نداشت...!

رفتم چون او خواست
 
 اما صدای پاهام تا ابد توی گوشش خواهد ماند........
 
 
 
گفتی : محبت کن برو

گفتم : خداحافظ ولی

رفتم که باورت بشه

دارم محبت می کنم
 
 
 
      
نظرات 1 + ارسال نظر
کیمیانت سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:15 ق.ظ http://kimiyanet.blogfa.com

دوست گرامی :
با عرض صمیمانه ترین تبریکات برای سال نو و نوروز باستانی و با تشکر از وبلاگ خوبت .
اگر به کارت اینترنت احتیاج داشتی یک سری هم به ما بزن ! فروش ویژه کارتهای اینترنت کیمیانت آغاز شد.
لذت اتصال پرسرعت56K، ارزان، بدون اشغال ، با پشتیبانی 24 ساعته و امکان فعال سازی VPN را تجربه کنید.
با استفاده از سرویس VPN برای همیشه از شر فیلتر راحت شوید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد