چه قدر شبیه خودت می شوی وقتی .................

همه ما انسانها سیرتی الهی داریم .
 
خود واقعی ما خداگونه است
 
، ولی با نادیده گرفتن آن وتوجه به امور بی اهمیت
 
، از این خود مقدس دور می شویم .
 
آن قدر دور که کاملا متفاوت می شویم از خود واقعیمان
 
و تو
 
دوست من ،
 
چه قدر شبیه خودت می شوی وقتی.........
 
* نا مهربانی ها را با مهربانی پاسخ می دهی
.
* به چهره های عبوس و اخمو لبخند هدیه می دهی .

* فریادهای حاکی از عصبانیت را با صدای بلند سکوت ، خاموش می کنی.

* در تمام کارهایت فقط به خدا توکل می کنی .

* بار همه زندیگیت را به خدا می سپاری .

* هر روز صبح تصمیم می گیری بهتر از دیروز زندگی کنی
 .
* به جای ترسیدن از موانع ومشکلات
 
، با شور و شادی به راههایی فکر می کنی که تو را به موفقیت می رسانند.

* ایمان داری که خواستن ، توانستن است.

* برای کمک به دیگران سر از پا نمی شناسی .

* همیشه به خیر و صلاح مردم کار می کنی .

* برای بد خواهانت برکت می طلبی .

* برای کوچکترین نعمتها هم خدا را شکر می کنی
 
 ( می دانم که هیچ نعمتی را کوچک نمی دانی )

* برای درگذشتگان طلب رحمت می کنی .

* از عزیزان از دست رفته به نیکی یاد می کنی .

* وقتی که میشنوی شخصی پشت سرت بد گویی کرده است
 
، تمام صفات خوب آن شخص را برای همه می گویی
.
* هر روز خودت را با ترازوی پسر
 
ی که در کنار ترازویش با جدیت در سرما وگرما درس می خواند
 
 ، وزن می کنی و آن کوچولوی درسخوان هر روز با تعجب فکر می کن
 
د که آیا این آدم هر روز وزنش فرق می کند؟ اما از این کار تو خوشحال می شود.

* گلها را آب می دهی و برگهای زرد وخشک آنها را جدا می کنی.

* هر روز به همسرت می گویی : چه قدر خوشبخت هستم که تو را دارم .

* صبحهای زود- با شادی وامید به روزی خوب - از خواب بیدار می شوی.

* اهداف بلند مدت و کوتاه مدت زندیگیت ، طعم معنوی دارند .
 Kisses

 

نظرات 4 + ارسال نظر
یه جوون دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:24 ق.ظ http://topephoto.blogsky.com

این کامنتی که گذاشته بودی یعنی چی اونوقت؟

شب قطبی دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:42 ق.ظ http://shabeghotbi.blogsky.com

مرسی که بهم سر زدی...امیدوارم که زود زود همسفرت رو پیدا کنی مثل من...اما بتونی با همسفرت تو سفر زندگی همراه باشی...چون من فقط پیداش کردم...برامون دعا کن....

ایالت گم دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:44 ق.ظ

سلام غریبه اشنا
بی مقدمه بگم که بعضی نوشتهات خیلی عالیه
اگه دوست داشتین به وبلاگ ساده ی من هم سری بزنید

مریم دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:17 ب.ظ

چه قدر مثل تو فکر می کنم...برای همین هم همیشه تنها هستم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد