کاش

کاش

   

میشه به یک حرف دلگیر شد...

 میشه به یک نگاه...

 میشه به یک حرف نگفته...

 به یک قطره اشک...

 میشه اونقدر دلگیر بشی که فکر کنی اینها برای دور شدن تو آمده‌اند....

 این دلگیری که ساده نیست...


وقتی که عاشق نیستی...

 نگران هیچی نیستی...

. هیچ حرفی جدی نیست...

 هیچ نگاهی غرقت نمیکنه...

. هیچ حرفی برای دور شدن تو نیست....

هیچ محدودیتی وجود نداره....

 این یعنی آرامش.....

 وقتی که آرامش هست...

 اطمینان هم هست...

وقتی که اطمینان هست...

 هرچیزی را میشه راحت بدست اورد....

 میشه همه چی داشت ...

 بی‌دغدغه.
وقتیکه دلت لرزید...

 کارت خراب میشه....

 دیگه آرامش نداری که بخواهی مطمتن باشی....

 دیگه ....

 
کاش میشد عاشق نباشیم.


کاش میشد شاد باشیم و .....


 

هنوز نتونستم دلیلی پیدا کنم

 که چرا کلاغ که نه زیبایی داره

 و نه صدای خوب داره

 و نه هیچ هنر دیگه‌ای...

میتونه آونقدر آزاد باشه که بیاد روی لبه قفس اون پرنده زیبا و نترسه که کسی اذیتش کنه....

 اما اون پرنده با تمام زیبایی‌‌هاش و تمام خوبیهاش...

 مجبور بشه که توی فقس به آزادی اون کلاغ حسرت بخوره....

 یعنی تاوان این زیبایی در فقس موندنه؟


نظرات 8 + ارسال نظر
مهرداد جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:59 ق.ظ http://harfeman.blogsky.com

کاش من نیز راهی بهشت بودم. اما آنقدر افکار به هم ریخته دارم که جایی برای من وجود ندارد. قدم های استوار بردارید همانند قبل.
پیروز باشید

محمد جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:18 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
رفتنی ها رفتن ولی ما که هنوز هستیم...

هدیه جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:44 ب.ظ http://www.thinkandheart.blogsky.com/

زیبا بود . من شما لینک کردم اگه دوست داشتی لینک منم بزار

[ بدون نام ] جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:19 ب.ظ http://www.daryche.blogsky.com

سلام بی وفا خبر نمی گیری هر چند با این همه دوست و آشنا حق داری وقت نکنی
یا حق

mj شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:13 ق.ظ

کاش همه ی ما میتونستیم حرفهای دلمون را بنویسیم

mj شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:15 ق.ظ http://geyhan.blogsky.com

پرنس شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:28 ق.ظ

سلام

فکر کردی چرا ازت خواستم ایمیلتو بهم بدی .
البته می دونم انقدر ما رو لایق نمی دونی که بخوای ایمیلتو به ما بدی تا بهت ثابت کنم البته شاید یکمم می ترسی که کم بیاری ( اینو به شوخی گفتم) ولی اون کسی که چترش رو باز میکنه تا صدای بارون رو بشنوه عاشق بارون نیست اون فقط و فقط عاشق صدای بارونه . می فهمی صدای بارون نه خود بارون .

راستی متن مرغ عشق رو خوندم شاید باور نکنی که گریه کردم ولی باور کن که گریه کردم- خیلی زیبا بود می خوام اگه اجازه بدی اونو توی وبلاگم بزنم

مرسی

پرنس شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:33 ق.ظ http://princee.blogsky.com

سلام

فکر کردی چرا ازت خواستم ایمیلتو بهم بدی .
البته می دونم انقدر ما رو لایق نمی دونی که بخوای ایمیلتو به ما بدی تا بهت ثابت کنم البته شاید یکمم می ترسی که کم بیاری ( اینو به شوخی گفتم) ولی اون کسی که چترش رو باز میکنه تا صدای بارون رو بشنوه عاشق بارون نیست اون فقط و فقط عاشق صدای بارونه . می فهمی صدای بارون نه خود بارون .

راستی متن مرغ عشق رو خوندم شاید باور نکنی که گریه کردم ولی باور کن که گریه کردم- خیلی زیبا بود می خوام اگه اجازه بدی اونو توی وبلاگم بزنم

مرسی و ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد