و اکنون


 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
غریبه آشنا سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:25 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام
ممنون که سر زدی
دله ما اونقده پارست که موندنش مرگه دوبارست
آسمون سینه ی ما خیلی وقته بی ستارست
غم سر گردونی هامو با تو صادقانه گفتم
شعری که حرفه دلم بود با تو عاشقانه گفتم
من همیشه حس میکنم همونی و مینویسی که تو دلته
و همینه که متن هات و زیبا میکنه
عاشقانه به یاد عشق میمانم
امیدوارم دلتنگی هات و با یکی که ارزشش و داره قسمت کنی
بازم میام تا شاید حرفه دیگری داشته باشم
تقسیمشون کن
یا علی

سلام دوست گلم

این منم که ارزشش هیچی ندارم ....

کاش منم لیاقت داشتم تا دلتنگی هامو برا کسی می نویشتم

۰۰۰۰
دیگه نمی توانم بنویسم ۰۰۰

ماهی کوچولو سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:13 ب.ظ http://margeamvaj.persianblog.com

سلام به دختری در همین حوالی نه خیلی دور و نه خیلی نزدیک ... ممنون از حضورت در دریای حقیرم ... سفر ابتدای بیداربست سفر صبح هوشیاریست... خیلی خوشحالم که باهاتون اشنا شدم ... چه خوب است روزی که در یابیم تمام ارتباطی که با دیگران و موجودات داشتیم تنها رابطه ای بین ما و خداوند بوده است و تنها اوست هر جا که بنگریم ... راستی نظرت با لینک چیه ؟؟؟ همیشه سبز و خدایی باشی

لاستیک زاپاس سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام .
میبینم که ماهی کوچولو اومده اینجا بابا ایول خوب دیگه چی رفیق دیدی من که اومدم تازه با خودم همراه هم آوردم.
دیگه کم کم سرت شلوغ میشه باید فکر میوه شیرینی باشی.
تا بعد حق نگه دارت.
خدا حافظ همه است

نسرین سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:10 ب.ظ http://akharinharf.blogfa.com

سلام

وبلاگ خیلی قشنگی داری..متنهات هم همینطورن!

موفق و شاد باشی!

امیدوارم همیشه حرفی برای گفتن داشته باشی و بجای اینا-->... اونارو بنویسی...این رو می گم چون خودم چند وقته تو سکوت غرق شدم.

خدافظ!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد