کشف سیاره

   

 

این لحظه اولین لحظه ای هست

 که برای کشف سیاره ای

 که هنوز نمی شناسمش

 ثانیه شماری می کنم

سیاره ای که برای پلک نزدن و دیدن شگفتی های اون تقلا می کنم

و می خوام که مهربونی ها ، پاکی ها ،

 یکرنگی ها و دلبستگی های ساکنان اون رو کشف کنم...

ازهمین حالا خودم رو درکهکشان پر جاذبه اش حس می کنم

 و ازبودن درکنارآدم هایی که

 به من تسخیر لاجورد عشق رو نوید میدن

 لذت می برم

 

باشد که خدا همراه من باشد...

                                          

نظرات 2 + ارسال نظر
فروغ شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:36 ب.ظ http://eshgh4you.blogfa.com

میتوان با یک گلیم کهنه هم شب راروز کرد وروز راشب
میتوان با لبی خندانتر از یک شاخه گل عشق خدای مهربان را ترمیم کرد.
می توان در دفتر فردا نوشت :دوستی از هرچیز دیگر بهتر است
سلام خانوم خوشگله خوبی فدات شم؟
فردا تولدته امیدوارم که صد سال زنده باشی البته در کنار هم ........فدات شم خوشگلم
بای

احمد یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ق.ظ http://www.entezar123.blogsky.com

سلام دوست عزیز
امیدوارم که خدا همیشه همراه شما باشد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد