عروسک غم

از آن هنگام که چشم به جهان گشودم در

 

گوشم طنین انداخت می گفت :

 

در تمام مراحل زندگی با تو هستم

 

از او پرسیدم:

 

 تو کی هستی؟

 

 گفت: غم

 

اول فکر می کردم غم عروسکی

 

است که میتوانم با آن بازی کنم

 

ولی وقتی که بزرگ شدم

 

 دانستم...

 

 من عروسکی هستم

 

در دست غم.

 

       

نظرات 4 + ارسال نظر
فلانی چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:58 ب.ظ http://www.peste.blogfa.com

سلام خیلی نوشتی من که وقت نمی کنم همشو بخونم سیو کردم بعدا بخونم
ولی خیلی باحاله
به من هم سر بزن اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن
با بای

آرین چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:03 ب.ظ

زیباست ..

ashegh چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:37 ب.ظ

salam besyar tasadofi veblageto didam ama rastesh delam ajib gereft chera inghadr siyah shode didgahet 2khtar jan kami az omid begoo rohiye besyar bayad shad bashe heyfe injoori bashi ham e daran be har hal.... nasihat mikonam are?nemidonam ama age mayel boodi mitoni be in idi of bezari yarta_yartan begoo ki hasti shado khoram ( rasti age nakhasti idimo nazari to veblageta)

پویا چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.pooyamcs.blogsky.com

کدش رو می خوام
می خوام عکس متالیکا بزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد