آموخته ام که :

آموخته ام که :

همیشه کسی هست که به من احتیاج دارد !

 

آموخته ام که :

 هیچ وقت قضاوت نکنم !

 

آموخته ام که :

 انسان های بزرگ هم اشتباه می کنند.

 

آموخته ام که :

 همیشه بخندم !

 

آموخته ام که :

 هرگز نگذارم کسی عصبانیت مرا ببیند !

 

آموخته ام که :

 به انسان ها مانند سکوی پرتاب، نگاه نکنم.

 

آموخته ام که :

هرگاه ترسیدم، بدانم که شکست خورده ام !

 

آموخته ام که :

هرگز غرور انسان ها را نشکنم.

 

آموخته ام که :

هرگز  وابستهء کسی  نباشم ....

 

آموخته ام که :

 زمان زیادی نیاز است

 تا من به آن شخصی تبدیل شوم که آرزویش را دارم.

 

آموخته ام که :

یا تو رفتارت را کنترل می کنی

 یا رفتار، تو را کنترل می کنند !

 

آموخته ام که :

 گاهی وقت ها از کسانی که انتظار دارم

 در هنگام شکست مرا یاری کنند،

 سخت ترین ضربه را خواهم خورد !

 

آموخته ام که :

گاهی وقت ها حق دارم عصبانی شوم

اما این حق را ندارم که ظالم و ستمکار باشم.

 

آموخته ام که :

 زندگی را از طبیعت، بیاموزم :

 

مثل بید متواضع باشم،

 

مثل سرو، راست قامت،

 

مثل صنوبر، صبور،

 

مثل بلوط، مقاوم،

 

مثل رود، روان،

 

مثل خورشید، با سخاوت

 

و

 

مثل ابر، کریم و بخشنده

 

آموخته ام که :

اگر مایلم پیام عشق را بشنوم،

 

 خود نیز باید آن را ارسال کنم.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
شبگرد یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:09 ب.ظ http://www.c-g.blogfa.com

عمل کردن به امو خته ها
سختر از خود امو ختن است؟

دریاباری یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:41 ب.ظ http://dagh.blogsky.com

درود میفرستمت . خوب آموخته ای - بانو.

رهگذر یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:54 ب.ظ

تورا
ورق زدم
چندانکه درسایه ی برگ هایت گمشدم
واینک سایه به سایه تو
دنبال خودم میگردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد