احمد شاملو

عشق خود فرداست ، خود همیشه است

 


احمد شاملو

 


حق با تو بود ای ستاره ی تنهایی شب های من

 

ماه هیچ وقت نمی تواند عاشق خوبی باشد

 

کسی که روزها جایش را با خورشید عوض میکند

 

و می رود سمت دیگر،

 

شاید عاشق خوبی نباشد

 

اما من گمان می کنم میتواند معشوق همیشگی باشد

 

همیشه کسی هست که آن بالا نشسته

 

 و ما را می بیند و توجه می کند به ما

 


و چه لذتی دارد که بدانی کسی هست که تو را دوست دارد ،

 

تو را میخواهد و تو برای او مهم هستی ،

 


و چه کسی بهتر و زیباتر از خدای که ما را آفریده ،

 

این روزها هر وقت که قدم بر می دارم روی زمین،

 

ناخودآگاه نگاهم به سوی آسمان پر می کشد،

 

و تشکر میکنم از اویی که آن بالا نشسته و مرا می بیند ،

 

نگرانم می شود و من دلتنگ حضورش هستم

 

همیشه و همه جا

 

این قشنگ ترین احساسی است که به من دست می دهد

 

وقتی که سنگینی نگاه او را کاملن روی خودم حس می کنم

 

آخ که لذت می برم! وصف نشدنیست این حس و حال ...!

 

 


 

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید آموزگار(سورنا) پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:11 ب.ظ http://d0or55so0r.blogsky.com/

میخوانمت
زیباست
همیشه به یاد من باش
در هنگام آپلود کارهای زیبایت

موسی پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:43 ب.ظ http://moosakalim.mihanblog.com

سلام
زیباست عزیز
زیباترش ببینیم
سبز قامتت شمشاد باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد