به حرفم گوش کن یارب !

خدایا ...

خدایا, مرا به درگاه تو نیازی است که جز فضل تو جبران نکند

خدایا! آرزوهایم را خوب میدانی و میشناسی. میدانم که میدانی.

خدای من! خوب میدانی که وقتی آرزویی در دل بنده ات جوانه میزند،

 وقتی برای به بار نشستن درخت آرزویش،

 در طلب قطره ای آب، چشم نیاز را با آب دعا تر میکند،

 میفهمم که دستانم باز تهی شده است.

چه کسی از آشوب  قلب من خبر دارد جز خدای قلب من؟

پروردگارا، به تو پناه می برم .

تنهایم مگذار.

.

.

.

شاید جای گفتنش اینجا درست نباشه

 اما از روی Comment های بعضی از دوستانم

در نوشته  قبلیم احساس کردم برخی تصور کردند

 جریان غم و اندوه من مثل خیلی ها به خاطر

 رفتن یه عشق یا شکسته شدن قلبم

 به خاطر رفتن یه عشق از زندگیمه...

 البته غم و اندوه من به خاطر رفتن یه عزیز،

 یه مونس، یه یار که همیشه

 توی زندگیم حضور پررنگی داشته هست

 اما نه از اون عشق هایی که شما فکرش رو می کنید

 و نه اون رفتنی که تصور می کنید....

 رفتن یه مونس همیشگی به یه سفر دور و بدون بازگشت

 اون هم به خاطر دردی که تمام بدنش رو گرفته بود

دیگه سکوت شده تنها حرف های توی گلو موندش

و بغض توی چشمهاش موج نمی زنه..... 

بازم دلم گرفته...

تصورش هم سخته ...

 تصور رفتنش، نبودنش...

 خدایا با تنهایی چه کنم؟

این نوشته یه درد دل خودمونی با دوستانی ست که ندیدمشون

 اما توی وبلاگم باهاشون زندگی کردم،

 محبت هاشون رو حس کردم و حالا مدتی از همه شون دورم...

امشب بدجوری داغونم.

 ببخشید که ناراحتتون کردم.

التماس دعا!


 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
فرزاد پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:45 ق.ظ

درود بر تو ......امیدوارم این پروسه توسل روزی به پایان برسه و انسانها اونقدر قوی بشوند که پی به تفکر و اندیشه خودشون ببرند و بدانند که تنها تفکر خوب است که می ماند و همه ما رفتنی هستیم تا علم هنوز پیشرفت نکرده که بتوانیم هنوز عمر جاویدان کنیم .....عزیزه دل .....عروسک نازنین .... انسان را خدا نیافریده .....خدا ساخته ذهن من و توست ......هر چی با علم تر و عقلانی تر به جهان بنگری خدای کوچکتری داری و هر چه بی تفکر و غیر علمی خدای بزرگتر .....با ساختن خدایان متفاوت عرصه علم و منطق را کوچک نکن نازنین ......پیروز و بدرود

تیفوس پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:19 ق.ظ http://www.teeefous.blogfa.com

سلام.
منو میشناسی؟
یه دوست قدیمی
آی دی من teeefous هستش.
من هر شب ساعت 2 آنلاین میشم.
امیدوارم شناخته باشیم.
به من سر بزن.
خوشحال میشم.

بای[گل]

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:48 ق.ظ

تو جاده فدا شدن اون که خسته نمیشه منم.اخه تو پاکی و نجیبی.تو یک احساس عجیبی. نکنه فرشته ای تو.میخوام تو دریای چشات تا جون دارم شنا کنم.

موسی پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:54 ق.ظ http://moosakalim.mihanblog.com

سلام
زیبایی نوشته های شما بیشتر به خاطر صداقتتون با کلمات است
و آشنایی قلبتان با دوست داشتن
**************************
بهتر می دانید که من جزو بیشتر دوستان که وبلاگ نوشتی فکر نمی کنم

سمیه پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام
فکر می کنم بیشتر افرادی که از ساییتون دیدن می کنن
و وقت می گذارند برای خواندن نوشته هاتون
برای این نیست که فکر کنند مطالب برای چه کسی نوشته میشه
برای اینه که می بینند چقدر این نوشته زیبا ست
برای عشقی که توی تک تک کلامات فریاد می زنه
موفق باشی

صنم پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:17 ب.ظ http://freelife.blogsky.com

سلام عزیزم
خیلی خوشحالم که باهات آشنا شدم
وبلاگت محشر
بهم سر بزن

دوست دختر سابق هویج جون پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:57 ب.ظ http://havijjoon.blogsky.com

سلام عزیزم.مرسی که به غمکده من اومدی.منم دوستت دارم و برات آرزوی صبر میکنم که بتونی دوری اون عزیز از دست رفته رو راحت تر بپذیری.ولی از اینکه اون دیگه دردی رو که تو بدنش تحمل میکرد رو نداره باید خوشحال باشی.هرچند نبودنش کنارت برات سخت باشه.مواظب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد