هرطور راحتی....

 

وقت تمام.....

 

فرصتها همه به اتلاف و بیهودگی سرسپردند.....

 

وبه فراموشی ابدی سپردند تمامی ناتمام اشتیاق دل را.....

 

وقت تمام.....

 

فرصتی دیگر برای شیدایی باقی نمانده.....

 

باید سیاه جامه به بر کرد به پاس عشق و شوروشیدایی....

 

وقت تمام.....

 

فرصتی دیگر حتی برای خبر نیست.....

 

طفلک تا ثانیه پیش انتظار خبر را می شمرد حتی بد.....

 

وقت تمام.....

 

فرصت برای انتظار هم تمام شد.....پوسید....و فروریخت....

 

.ومن خالی شدم...سبک شدم.....

 

وقت تمام.....

 

لطفا کسی تابلوی ورود ممنوع را نصب کند....

 

من قبولی ام را جشن می گیرم.....به کلاس بالاتر آمدم.....

 

تو ماندی در همان اولین کلاس .....و

 

 می دانم که سالها می مانی.....چون در الفبا مشکل داشتی....

 

جبر روزگار با هم نبودنمان را پیشکش کرد.....

 

تو با همکلاسهایت و من هم.....!!!

 

می دانم آنقدر بی اراده ای که

 

 به جای سعی در یادگیری کنار می گذاری!!!

 

 افسوس که من هم دیگر نیستم تا به جلو برانمت.....

 

تا مثل همیشه هنگام مشکلات دستت را بگیرم....

 

.نجوای قصه ای خوش در گوشت زمزمه کنم

 

 تا تو بدون آنکه بفهمی حادثه را پشت سر بگذاری.....

 

امتحان را....

 

هرکس به سزای عملش می رسد این را خداپرستان می گویند !!!

 

وبرطبق سنت آنها سزای من که

 

 در امتحانات خدا به تو کمک کردم

 

و به عبارت خودمانی تر تقلب رساندم....

 

.تنهایی ابدی شد.....

 

و سزای تو که  با نادانی و کلک می خواستی بالا و بالاتر بروی.....

 

ماندن ابدی در همان کلاس اول!!!!!

 

مثل همیشه کلام ابتدا به انتها رسید:

  

                              هرطور راحتی.....!!!

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
عمار شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:09 ق.ظ http://biyar.blogsky.com/

salam banoy mah vaghan wab ghashangi dari khli khli ghashange

عمار شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:14 ق.ظ

age mishe wabamo bazarin do list dostaton
manon misham

بانوی دریا یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:03 ق.ظ http://banooeydarya.blogsky.com/

سلام
کاش می شد زمان به عقب بر گردد:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد