خدا حافظ ای یار مهربونم

 

 

حالا که رفتنی‌ام با کوله‌بار خاطره

نمی‌خوام حتی  بیای یه لحظه پشت پنجره

این روزا راه من و تو عزیزم جدا شده

سهم من از عشق تو گریه‌ی بی‌صدا شده

من

کاری ندارم با اشکای تو

من

نمی‌میرم دیگه برای تو

من

نمی‌ریزم اشکی به پای تو

به پای تو

من

خسته شدم دیگه بدون تو

من

جون سپردم توی زندون تو

من

می‌خوام برم دیگه بدون تو

بدون تو

اینو می‌دونم

 بدون تو شبها با غمها مهمونم

تو نباشی پیشم بی تو من  ویرونم

خداحافظ ای یار مهربونم

من

بدون تو شبها با غمها مهمونم

تو نباشی پیشم بی تو من  ویرونم

خدا حافظ ای یار مهربونم

حالا که رفتنی‌ام با کوله‌بار خاطره

نمی‌خوام حتی  بیای یه لحظه پشت پنجره

این روزا راه من و تو عزیزم جدا شده

سهم من از عشق تو گریه‌ی بی‌صدا شده

نه دیگه نمی‌شه

با تو نمی‌شه

می‌دونم نمی‌تونم

نه دیگه نمی‌شه

واسه همیشه

بذار تنها بمونم

نه دیگه نمی‌شه

با تو نمی‌شه

می‌دونم نمی‌تونم

نه دیگه نمی‌شه

واسه همیشه

بذار تنها بمونم

اینو می‌دونم

بدون تو شبها با غمها مهمونم

تو نباشی پیشم بی تو من  ویرونم

خدا حافظ ای یار مهربونم

من

بدون تو شبها با غمها مهمونم

تو نباشی پیشم بی تو من  ویرونم

خدا حافظ ای یار مهربونم

من

کاری ندارم با اشکای تو

من

نمی‌میرم دیگه برای تو

من

نمی‌ریزم اشکی به پای تو

به پای تو

من

خسته شدم دیگه بدون تو

من

جون سپردم توی زندون تو

من

می‌خوام برم دیگه بدون تو

بدون تو

اینو می‌دونم

 بدون تو شبها با غمها مهمونم

تو نباشی پیشم بی تو من  ویرونم

خداحافظ ای یار مهربونم

من

بدون تو شبها با غمها مهمونم

تو نباشی پیشم بی تو من  ویرونم

خدا حافظ ای یار مهربونم

نظرات 2 + ارسال نظر
بابک یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:42 ب.ظ http://cloudy.blogsky.com

ترانه زیبایی بود...
بابت لینکت ممنون... ناگهانی دیدمش

مسعود بهجتی پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:08 ق.ظ

بخدا من بدجوری تحت تاثیر قرار گرفتم.. از سایت شما خیلی خوشم اومده.. شما نمیدونید من چقدر تحت تاثیر قرار گرفتم
میدونم که عشق شما به یه نفر باعث شده تا این وبلاگ رو بسازید و به اون هدیه کنید.. من امشب یاد خاطره تنها عشقم افتادم و گریه کردم ... بگذریم ... از وبلاگ شما بسیار خوشم اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد