ماه و خدا

 

 خدایا!

از عظمت مهربانیت در حیرتم .

چگونه به من محبت میکنی

 در حالی که در سرزمین وجودم

 فصل سرد شیطانی حاکم است.

 خدایا!

 سجده میکنم در برابرت

 که اینقدر در برابر من و گناهان من صبوری.

 کمکم کن

 تا این مهربانی هایت را درک کنم.

        

 .

.

.

گاهی شبا گریه کنون میام در خونه ی تو

داد می زنم  می گم منم عاشقه دیونه ی تو

می گم منم اون که شده اسیر مهربونیات

اون که یه عمر عاشقه به اون همه لطف وصفات

 وقتی تو این دنیای تو کار دلم گیر می کنه

حسادتت قلب منو از آدما سیر می کنه

میام در خونه تو می گم به فریادم برس

 رو می کنم به آسمون می گم به داد من برس

آخه تو محبوب منی ، عزیز من، خوب منی

 تویی تویی خدای من ، خدای با صفای من

 تو روحمی

تو جونمی

تو قلبمی

 تو خونمی

خدای مهربون من ، عشق تو توی خون من

وقتی تو این دنیای تو کار دلم گیر می کنه

حسادتت قلب منو از آدما سیر می کنه

 میام در خونه تو می گم به فریادم برس

رو می کنم به آسمون می گم به داد من برس

  

نظرات 8 + ارسال نظر
... پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:31 ق.ظ

امیدوارم ایمانت به خدا قلبی و همیشگی باشه نه وقتی که به خدا احتیاج پیدا می کنی دستهایت را بلند می کنی و تازه یادت میاد خدایی هم هست !! الحمد الله رب العالمین که خدا همیشه جاریست در قلبت.خدا را هیچ وقت فراموش نکن

مصطفی پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:58 ب.ظ

امیدوارم هر کجا که هستی خدای مهربون نگهدارت باشه

هومن پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:03 ب.ظ http://hooman58.blogspot.com

وقتی بهار در رگهایمان ریشه دواند
روزی که سرمای فاصله از میان رود
وقتی شاید روزی دیگر
به سراغت خواهم آمد

باغبون پیر پردیس عشق پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:09 ب.ظ http://www.pardiseshgh.blogsky.com

بانوی ماه عزیز
فقط در یک کلام براتون می نویسم ... خیلی زیبا و عمیق می نویسید... در پناه حق

هما پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:24 ب.ظ

هما پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام
در این لحظه واقعا نمیدونم چی بگم
فقط اول می خواهم بهت تبریک بگم جالبه که تمامه حرفایی که تو دل من بود تو زدی
فقط جمله هات خیلی نابتر بود
دوم اینکه واسه خودم متاسفم که چرا زودتر این وبلاگ را ندیدم
در آخر برات آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم منو به جمع خوبتون راه بدی.

مریم پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:05 ب.ظ http://www.my.life.mihanblog.com

سلام[لبخند]
وبلاگ زیبا و جالبی داری[قلب]
امیدوارم که در این کار موفق باشی[چشمک]
خوشحال میشم شما هم از وبلاگ من دیدن کنی[زبان][نیشخند]
با آرزوی موفقیت برای شما(مریم)
یا خق[گل]

Rmin جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:43 ق.ظ http://rmin.blogsky.com

salam divoone konande az in nazar ke khili khoobe .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد