این سکوت شکسته در قلبم صدایم را اشک گونه فریاد می زند!!

 

وقتی در تنهایی خودم قدم می زنم

خاطرات با تو بودن ، آرامشم را به هم میزند

چه  پریشانی لذت بخشی ست دلتنگ تو بودن

دلم برای شنیدن صدایت تنگ شده..

برای دیدنت...

دیشب در خواب منتظر آمدنت بودم،

اما به خوابم هم نیامدی

 و درد انتظار را در خواب هم حس کردم...

 

   

 

ای سفر کرده از دیار من

ای مرکب سوار عشق دیروزم

و ای قبله گاه خاک ارزویم

حال پس از سالها دوری

با کدام احساس وجودیت مرا به فراخوانی دعوت مینمایی ؛

و در اندیشه گاه غربت انتظارم

با کدام سلام مرا پاسخ می خواهی...

کاش لحظه های ترک خوردن و شکستنم

 را به نظاره می نشاندی؛

کاش در اغاز ان ارزوهای محو

مراپایانی خوش بودی

و سر گذشت بی کسی های مرا

در صفحه دلت به یادگار می نشاندی ،

اما یه چیز ازتو برایم مانده ..

دفتر خاطرات دلم در این سالهای متمادی

ان را به تو خواهم داد ؛

فقط ارام ورقش بزن چون بسیار نازک است ...

واینک؛

بازگشتی و احساس ترانه داری

اما ؛

این بار ترانه را من برایت خواهم خواند

با شعری غرقه در سکوت که یک بیتش خاطرم است !

و نیمه دیگرش فاصله هاییست غرقه در ابهام..

با سازی خسته و شکسته

اهنگی از غم واندوه

و صدایی بغض الود از روزگار ...

دیگر در مسلکگاه عشق ما

 صدایی جز سکوت به گوش نمی رسد؛

واین سکوت شکسته در قلبم

 صدایم را اشک گونه فریاد می زند

و خط فاصله بین منو تو را تیره تر می کشد

حال

تو به اینده خود برگرد ومن با گذشته ام ،

نظاره گر شکستنم در چشمان اینه میمانم ...

rose

 

خورشید را به جای گرمایت گذاشتم

ونسیم را به جای نفست.

کفش هایم هم به خاطراتت نزدیک است،

می توانم بهار را هم با مهربانیت تعبیر کنم.

اما جای خالی تو را،

 اشک هم پر نمی کند ...

راستی؛

چه می شود کرد؟؟؟

سرنوشت،

خیلی پر زور تر از من است!

 

 عزیز من,

درکم کن!

من تمام تو را دوست دارم...

از چشم ها تا پاها,

تا ناخن ها,

تا درونت,

و تمامی آن روشنایی را

که با خود داری...

آزارم نداده ای,

فقط در انتظارم گذاشته ای

رنجی نبردم عزیز من,

تنها انتظارت را کشیدم...

 

                                                                     "پابلو نرودا"

 

نظرات 4 + ارسال نظر
یکی بود یکی نبود!!! سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام
حالت خوبه خانومی!
این غم و غصه تو تمومی نداره!؟
میدونی از کی تا حالا؟

یکی بود یکی نبود!!! سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:56 ب.ظ http://tornadotitibol.blogsky.com

یکی بود یکی نبود!!! سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:57 ب.ظ http://varzav.blogfa.com

محبوبه-۲۱- یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام عزیزم بی تعارف میگم یکی از بهترینها هستی خیلی عالی بود ادامه بده برات آرزوی موفقیت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد