کاش

کاش منو میدیدی

 

کاش صدامو میشنیدی

 

کاش میتونستم بگم که چقدر دوستت دارم

 

بگم که تا دنیا دنیاست فقط من تورو دارم

 

چقدر سخته نتونی حرف دلتو بزنی

 

چقدر سخته چشمی نبینتن و گوشی صداتو نشنوه

 

کسی میدونه چند جفت گوش و چشم تو دنیا هست

 

آخه این بی انصافی نیست

 

 که حتی یک جفت از اونا

 

 نه منو ببینه نه منو بشنوه ؟

.

.

.

 

 

هر چه از الفبای تو حرف بر می دارم تا تمام شوی

 

 انگار بی محاباتر از همیشه

 

 لابه لای این همه خطوط مبهم و واژه ندیده

 

دوباره از سر سطر اغاز می شوی

 

 با این همه هنوز هم به تقدس تند یک حس عاشقانه

 

 مثل همیشه دوستت دارم

 

اما باور کن نمی دانم به کجای این قصه باید عادت کنم

 

وقتی تو عاقبت می روی و من دوباره در هیچ گم می شوم.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مصطفی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام احوال خانوم خانوما؟ روزگار خوش می گذره؟ وقت کردی یه سری هم به ما بزن

حسین سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:01 ب.ظ http://veeron.mihanblog.com

سلام
عیدت مبارک . امیدوارم سال خوبی داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد