من تنهاترین فریاد در اوج صدایم

 

وقتی دلم به درد می اید

و کسی نیست به حرفهایم گوش کند

 وقتی تمام غمهای عالم در دلم نشسته است

وقتی احساس میکنم دردمندترین انسان عالمم

 وقتی تمام عزیزانم با من غریبه می شوند

 و کسی حرمت اشکهای نیمه شبم را حفظ نمی کند

وقتی تمام عالم را قفس میبینم

 بی اختیار از کنار آنهایی که دوستشان دارم

 بی تفاوت میگذرم...

 

 

 

 

 

 

من به نومیدی دیرینه خود

به تنهایی شعر هایم

ایمان دارم

 

من به سخاوت دوستانم


به هموارگی لطافت چشمانم

ایمان دارم

 

 

من سبد سبد  تنهایی می آورم


وبغل بغل آزادی می برم 

 

 من

آموخته ام که .. .

باد با چراغ خاموش کاری ندارد .

 

 

من تنهاترین فریاد در اوج صدایم

من عاشقانه ترین نگاه در کشتی وجود توام

من میخواهم زنده بمانم تابا توباشم

تا با تو بخوانم چراکه بی تومیمیرم!

تمام شعرهای من فریاد قلب من است وتمام انها از ان توست .

من زردترین پاییزم در فصل نگاهت

 پس ان را دریاب وبا برق چشمانت

غروبش را همراه باش ...

کسی چه می داند فردا چه خواهد شد ؟

شاید تقدیر دستان پر صلابتش را به سویم دراز کند

 و شاید هم نه...

ولی تا ان روز به امید رسیدن به نگاهت

در انتظار می نشینم.
 

 

دلم همیشه می خواست غزلی بگویم که اخرین بیتش..

آخرین پلک خواب الوده تو باشد....

امشب ولی می خواهم به جای حافظ

با دیوان چشمان تو فال بگیرم

پلک که می زنی ورق ورق غزل تازه زاده می شود

اخرین برگ دیوان چشمان تو کجاست؟

پلک بزن من غزل تازه می خواهم
 

 

 

خسته ام اما نه آنقدرکه نتوانم تو را دوست داشته باشم

و از کنارنفس های گرمت بی اعتنا بگذرم.

اگرشوق رسیدن به دستهایت نبود

هیچ گاه آغوشم را نمی گشودم

واگر صدای گوشنواز تو نبود

ازگوشه تنهایی بیرون نمی آمدم.

اگر شوق دیدن چشم هایت نبود

هیچ گاه پلک هایم را بیدارنمی کرد

و اگر نسیم حرفهایت نمی وزید

معنای جهانرا نمی فهمیدم...

دوش دیوانه شدم عشق مرا دید و بگفت

آمدم نعره مزن جامعه ندر هیچ مگو

گفتم ای عشق من از چیز دگر می ترسم

گفت آن چیز دگر نیست دگر هیچ مگو
 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:33 ب.ظ http://eshgh-e-noghrei.blogsky

سلام
سال نو مبارک.سالی سرشار از موفقیت وسربلندی داشته باشی.آرزومند آرزوهایت.
وبلاگ خیلی قشنگی داری..
شاد باشی
********************************************سارا**********

[ بدون نام ] شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:39 ب.ظ http://sfandiary.blogsky.com

درود بر تو
قشنگ مینویسی..........................

سار ا شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:00 ب.ظ http://eshgh-e-noghreie.blogsky.com

بازم سلام دوست خوبم
شرمنده آدرس وبلاگ یک دونه eکم گذاشته بودم.
شاد باشی
******************************************سرا****************

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد