لحظه خاموشی ...

 

میدانی چه می شود وقتی تمام احساساتت و عشقت را جمع کنی

 و همه را به یک نفر هدیه کنی

مایه نشاطش باشی و تمام تلاشت شاد نگهداشتن او باشد .

 اما او بی اعتنا باشد و بی تفاوت .

 اینچنین است که لحظه های خاموشی جان می گیرد ...

.

.

.

در اتاقی که به اندازه یک تنهایی است..
دل من..که به اندازه ی یک عشق است..
به بهانه ی ساده ی خوشبختی خود می نگرد..
به زوال زیبای ِگل ها در گلدان ..
به نهالی که تو در باغچه ی خانمان کاشته ای..
و به آواز قناری ها ..که به اندازه ی یک پنجره می خوانند...
آه..آه..سهم ِ من این است..
سهم من این است.....
"فروغ"

 

نظرات 5 + ارسال نظر
گندم سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:17 ق.ظ


«گروپ اسرار ماوراء شروع به کار کرده است»

با عضویت در این گروپ می توانید ایمیل های گروپ در موضوعات زیر را دریافت کنید:

اسرار و رموز زندگی، موفقیت، ارتباط با ماوراء و شناخت حقیقت نامحدود انسان
اعمال خارق العاده و استثنایی
کتاب های الکترونیک نایاب و ارزشمند (رایگان)
کلیپ های جذاب و جدید
معرفی سایت ها و وبلاگ های برتر
...

http://groups.yahoo.com/group/Asraremavara

یارپیز سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ق.ظ http://yarpiz.blogsky.com

سلام
تو وبلاگهای به روز شده دیدمت. همین.
سلامت و شاد باشی.

نسی جوون چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ب.ظ http://lovelytimes.blogsky.com

به نام خدا
سلام بانو جوون...خوبی؟
می شناسی... نسرینم...
دلم خیلی واست تنگ شده....
دلم واسه حرفات....
بانو جوون کجایییییییییییییییی؟
سوفیاااااااااااااااااااا
دلم گرفته............
خیلییییییییییییییییییی...........
یا حق!

مهناز یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:27 ب.ظ

مهناز یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:30 ب.ظ

سلام
من تازه با وبلاگتون آشنا شدم
خیلی قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد