لحظه های بی تو بودن

 

 
لحظه های بی تو بودن

یک روز دیگر بی تو گذشت

 و همچنان لحظه های زندگی ام بی تو سرد است!
 
یک روز دیگر با دلتنگی گذشت

و همچنان دلم هوای تو را کرده است....
 
روزهای سرد زندگی ام بی تو میگذرد 

 اما هنوز هم به یادت هستم

و با عشقت زندگی میکنم....
 
اگر هنوز هم زنده ام ، به عشق بودنت نفس میکشم
 
اگر هنوز هم وفادار مانده ام

میخواهم پاسخ بی وفاییهای تو را بدهم
 
یک روز دیگر بدون تو گذشت

و دوباره یک قطره اشک دیگر از چشمانم سرازیر شد
 
و همچنان لحظه های بی تو بودن میگذرد

 اما من هنوز در کنار تو هستم
 
تو نیستی و من هنوز عاشقت مانده ام 

 تو مرا دوست نداری اما من هنوز دوستت دارم
 
تو مرا فراموش کرده ای اما من هنوز با خاطراتت زندگی میکنم 

 و از لحظه طلوع با یاد و نام تو تا غروب سر میکنم
 
یک روز دیگر بدون تو گذشت و هنوز هم دلم با تو است 
 
اگر هنوز این دل بهانه تو را میگیرد 

 اگر هنوز هم خوشبختی را با تو میبیند

به عشق بودن تو است 
 
هر جای دنیا که هستی

 باش با عشق هر کسی که زندگی میکنی زندگی کن
 
در کنار هر کسی که هستی عاشقانه در کنارش باش
 
اما من
 
 هر جا که هستم ، با تو می مانم
 
اگر در غم عشقت نشسته ام ، عاشقانه به یادت زندگی میکنم
 
و اگر نیز تنها هستم ، به عشق تو با تنهایی سر میکنم
 
فصلها  را بدون تو گذراندم

 و امروز نیز بدون تو گذشت فردا نیز می آید

و مطمئن باش فردا را نیز بدون تو میگذارنم 

 اما همیشه بدان که اگر سالهای سال نیز بدون تو باشم
 
عاشقت می مانم

 و با عشقت این لحظه های بی تو بودن را

با همه غم ها و غصه هایش میگذرانم
 
 

نظرات 5 + ارسال نظر
چش درومده :-) دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ق.ظ

سلام بانو جان
برای شما آرزوی بهروزی و خوشبختی میکنم و این شعر را به شما تقدیم میکنم (البته شعر از خودم نیست)

بگذار که در حسرت دیدار بمیرم
در حسرت دیدار تو بگذار بمیرم
دشوار بود مردن و روی تو ندیدن
بگذار به دلخواه تو دشوار بمیرم
بگذار که چون شمع کنم پیکر خود آب
در بستر اشک افتم و ناچار بمیرم
تا بوده ام ای دوست وفادار تو بودم
بگذار که ای دوست وفادار بمیرم

چش درومده :-) دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ق.ظ

روزگاریست در این کوچه گرفتار تو ام
با خبر باش که در حسرت دیدار تو ام
گفته بودی که طبیب دل هر بیماری
پس طبیب دل من باش که بیمار تو ام

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ب.ظ

زیبا
مثل همیشه...

n.k پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:39 ب.ظ

ashegh bash ta abad hich chiz ziba tar az shgh nist

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:28 ب.ظ

دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد