روزت مبارک بانوی شرقی

 

روز دختر  ایرانی مبارک

این  روز   قشنگ  رو به دو تا  خواهر گل  خودم  تبریگ میگم

دوستون  دارم با همه وجودم 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
چش درومده :-) سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ق.ظ

سلام بانوی گرامی
این روز رو به شما و خواهران عزیزتان و همه دختران ایران زمین تبریک میگم و براتون آرزوی سعادت و سربلندی و خوشبختی دارم.

ایلیا سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:10 ق.ظ http://WwW.iLiYa.BlOgSkY.cOm

_########__________ سلام
___####___________ آپدیت کردیم
___####____ خوشحال میشم یه سری به کلبه برفیم بزنی
___####__________ و نظرت رو بگی
___####_____________ منتظرتم
___####
___####
___####
___####______###______###
_########_######___#####
___________#######__######
__________################
__________################
___________###############
____________#############
_____________###########_____###___###
______________#########______###___###
_______________#######_______###___###
________________#####________###___###
_________________###_________###___###
__________________#___________#######
___________روزهایم برفی است______#####
_________ WwW.iLiYa.BlOgSkY.cOm _________
(همیشه وقتی آپدیت میکنی منو خبر کن...! روزهات برفی)

چش درومده :-) سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:20 ق.ظ

با سلام مجدد این شعر رو که با اجازه شاعر دستکاری کردم به شما تقدیم میکنم:
از گل فروش ، لاله رخی ، لاله می خرید
می گفت: بی تبسم گل ، خانه بی صفاست
گفتم: صفای خانه ، کفایت نمی کند
باید صفای روح بیابی که کیمیاست
خوب است ، ای کسی که به گلزار زندگی
روی تو، همچو لاله ، صفا بخش و دلرباست
روح تو نیز چون رخ تو با صفا بود
وقتی که خواهران تو شیرین و سوفیاست

امیدوارم بپذیرید
کوچیک شما : چش درومده :-(

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:40 ب.ظ

دوستت دارم

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:24 ب.ظ

دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد