مهربانی ممنوع !

 

   

مهربانی ممنوع !

دست سوزنده مشتاقت را

در نهانخانه ی جیبت بگذار

تا که پابند نباشی به کسی دست بدهی

خارهایی هستند که ز سر پنجه ی دوست

 با سرانگشتانت می جنگند

دوستی مسخره است

مهربانی ممنوع !

و تو ای دوست ترین  

mirrorreflection.jpg

در نهانخانه ی جیبت بگذار، دست سوزنده ی مشتاقت را

من و تو

باید از سلسله ی بایدها, دستهامان را زنجیر کنیم

با زبان دگران لحظه هامان را تفسیر کنیم

و نگوئیم که بازیگر یک قصه معتبریم

کاش میدانستی

که نباید حس کرد، که نباید دل بست

در فضایی که پر از همهمه ی آدمهاست

من گرفتارترین تنهایم ، تو گرفتارترین

دل ما بسته وابستگی است

قصه ی بودن من ، طرح یک خستگی است؟
 
           

                 banner88218.jpg  

      
...... کودکی ......


وقتی بزرگ میشوی

 دیگر خجالت میکشی به گربه ها سلام کنی

و برای پرنده هایی که آوازهای نقره ای میخوانند ، دست تکان بدهی

خجالت میکشی دلت شوربزند

 برای جوجه قمریهایی که مادرشان برنگشته

فکرمیکنی آبرویت میرود اگر یکروز مردم

همانهایی که خیلی بزرگ شده اند 

 دلشوره های قلبت را ببینند و بتو بخندند

وقتی بزرگ میشوی 

 دیگر نمیترسی که نکند فردا صبح خورشید نیاید 

 حتی دلت نمیخواهد پشت کوهها سرک بکشی

 و خانه خورشید را از نزدیک ببینی

دیگر دعا نمیکنی برای آسمان که دلش گرفته 

 حتی آرزو نمیکنی کاش قدت میرسید

 و اشکهای آسمان را پاک میکردی !

وقتی بزرگ میشوی 

 قدت کوتاه میشود

آسمان بالا میرود و تودیگر دستت به ابرها نمیرسد

و برایت مهم نیست که توی کوچه پس کوچه های پشت ابرها

 ستاره ها چی بازی میکنند

آنها آنقدر دورند که حتی لبخندشان را هم نمی بینی 

 وماه ـ هم بازی قدیم توـ

 آنقدر کمرنگ میشود که اگر تمام شب را هم دنبالش بگردی 

 پیدایش نمیکنی !

وقتی بزرگ میشوی 

 دور قلبت سیم خاردار میکشی وتمام پروانه ها رابیرون میکنی

وهمراه بزرگترهای دیگر در مراسم تدفین درختها شرکت میکنی
 
وفاتحه تمام آوازها وپرنده ها را می خوانی !

ویکروز یادت می افتد که سالهاست تو چشمانت را گم کرده ای

ودستانت را در کوچه های کودکی جا گذاشته ای !

آنروز دیگر خیلی دیر شده است ....

فردای آنروز تو را به خاک میدهند

و میگویند :

خیلی بزرگ شده بود

 

 

نظرات 21 + ارسال نظر
X .:. دختر برفی .:. X چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:54 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلاممم دوست جوونم چه خبر؟

متن قشنگی بود... ::قلب::

. . .

راستی هوای دل من دوباره برفیه...

بیا تماشا که بدجوری منتظرتم هاااا

. . .



روزات برفی ::گل::

راستی وبلاگت خقیلی قشنگه .. :)

رامین چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:28 ب.ظ http://www.safarkarde.blogsky.com

کاش میدانستی
که نباید حس کرد، که نباید دل بست

!!

آره .. در مورد بعضی آدما نباید حس کرد
اما باید جرات دیوانگی داشت ...
متن اول رو خوندم
هنوز از روزهای زیبا خبری نیست ؟
یا علی

محسن چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:51 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

ما باید دوباره بچگی کنیم!

یارپیز جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:25 ب.ظ http://yarpiz.ir

سلام ، چطورین ،خوبین؟
تبریک میگم. تبریک چی ؟
فیلم نامه . جایزه و جشنواره.
مبارکا باشه.
به امید روزهای بهتر و موفقتر.
ساغولاسیز.

آدونیس شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ق.ظ http://www.alad69.mihanblog.com

سلام بانو

خوبی

خیلی دلم واسه بلاگت تنگ شده بود الان دیر به دیر آنلاین می شم اما همیشه وبلاگت میام عزیزم یه حس خاصی تو بلاگت هست که دوسش دارم

موفق باشی بدرود

ثبت دامنه رایگان دات کام Com. Free شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:26 ق.ظ http://Www.33Ir.Com

توجـــــــــه مــــــــــــــــــــهم ****************** توجـــــــــه مــــــــــــــــــــهم


>>>>>>>>>>>> چرا دات کام رایگان نداشته باشیم <<<<<<<<<<<<


بله رایگان باور ندارید ؟!!!!! ؟

Free / .com / for / you


هر وبلاگ ایرانی یک .کام رایگان

نه ir. net. sub. ir coo . ir dom . ir . TK یا غیره .... فقط COM.


اگه برای وبلاگ خود پسوند دات کام رایگان میخواهید هر چه زودتر از این سایت

برای خود مجانی ثبت کنید

همین الان هم دیر شده چون دوستان وبلاگ نویس زیادی برای خود نام های دلخواهی انتخاب میکنند و با آن نام وبلاگ خود را به دنیای بزرگ اینترنت و دوستان خود معرفی میکنند

دوستان عزیز توجه داشته باشید شما میتوانید حتی با یک حرف هم وبلاگ خود را به پسوند دات کام وصل کنید


برای این کار به سایت زیر رفته و لذت ببرید Www.33Ir.Com

موفق باشید

دوستان عزیز لینک این سایت را در وب لاگ یا وب سایت خود بگذارید تا دوستاتون از طریق شما از این سایت استفاده کنند > Www.33Ir.Com <

چش درومده شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام بانو جان
امیدوارم حالتون خوب باشه
چند روزی نتونستم به وبلاگت سربزنم درگیر مراسم ترحیم داییم بودم که متاسفانه در اثر تصادف درگذشت
راستی موفقیت شما رو تبریک میگم و آرزوی موفقیت روزافزون براتون دارم
مطالبتون همچنان زییاست
خوش باشید

ایلیا یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:04 ق.ظ http://WwW.iLiYa.BlOgSkY.cOm

...¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´آپم هاا´´´´´´´´´´´´´o¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶
¶´´´منتظرتم حتما بیا´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´7¶$$$$¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶$$$$¶¶$$¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´¶¶¶¶¶$¶¶¶¶¶¶¶¶1´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶¶$¶¶
¶´¶¶¶¶$$$$$$$$??¶¶¶¶´´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$¶$¶¶¶
¶¶¶¶¶¶$$$$$$¶$$$$$¶¶¶´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$´¶¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶$$$$¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¢¶¶¶¶$¶¶¶¶¶$????????¶
¶¶¶$$$$¶$$$$¶$$$$$$$$$$¶´´o¶¶¶¶¶¶¶??$$$$$¶¶¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$$$¶¶¶´´´¶¶¶7´$$$¶$¶¶$$$¶¶
¶¶¶¶$$$$$$¶$$¶$$$$$$$$$¶¶´´´´´´´¢¶¶$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶¶¶$?$$¶$$$$$$$$$$$$$¶¶´´oo´´¶¶$$$¶$$$$$$¶
¶´¶¶¶¶¶$$$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶´7´7¶¶$$$$$$$$$$$¶
¶´´´¶¶???$???$¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶¶¶$¶¶$$$$$$$$¶
¶´´´?¶$$??$$$??¶¶$$$¶¶o´´´´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶
¶´´´´¶¶$$?$?$$?$¶¶¶¶¶?´´´´¢¶¶¶$$$$$$$$$$$¶¶$¶
¶´´´´o¶¶$?$$$???$¶¶¶¶´´´?¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶$$¶
¶´´´´´¶¶¶$$$$??$?¶¶¶¶´¶¶¶¶$?$$$$$¶¶¶$$$$¶$$$¶
¶´´o¶¶¶$¶¶¶¶$$?$??¶¶´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶
¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$??$$¶´´´¢¶¶$$$$$¶$$$$$$¶¶¶$$$$¶
¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶$$$$¶¶1´´¶¶?$$$¶$$$¶$$$$$$$$$$¶
¶¶$$??$$$¶$$$¶¶$$$$¶¶¶´¶¶$$$$$$$$$$¶¶$$$$$$$¶
¶???$$$$$$$¶¶$$$$$$?¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶¶$$$$$$$$¶¶
¶$¶$$$$$$$$$¶¶$¶$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶$$¶¶¶$$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$¶¶$¶$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$¶$$$¶$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$$¶?¶$$$$$$$¶$$$$$$¶$$¶$$$¶$$$$¶
¶¢¶¶$$$¶$¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$$$¶¶¶$$$¶
¶¢$¶$$$$$¶$$$$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶¶
¶¢¶¶$$$$¶$$¶¶¶¶¶$$$¶¶$$¶¶¶¶¶¶$$$$$$$$$¶$¶¶$$¶
¶¢$¶¶¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶$¶
¶o¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$¶$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶´´¶¶¶
¶o$¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶´´?¶¶¶
¶¢¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶
¶¢$$$$$$$$$$$$$$?$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶´´´¶¶$$¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ WwW.iLiYa.BlOgSkY.cOm ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
سلام دوست عزیز از این پس روزهای برفی فقط پنجشنبه ها آپدیت میکنه... و دیگه لازم به گلوله برف انداختن نیست منتظرم حتما بیا...

وحید هستم یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:17 ق.ظ http://ghesmateman.blogsky.com

من بزرگ شدم ...

اما هنوزم که هنوزه به گربه ها سلام میکنم و دنبالشون میدوم..

هنوز جوجه های رنگی رو بزرگ میکنم...

هنوز با ستاره ها حرف می زنم...

هنوز برای اثبات ناراحتی قهر می کنم ...

هنوز دروغ رو باور میکنم ...

هنوز دلم برای کودکی ام تنگ نشده ...

من بزرگ نمیشم..

من کودکی رو به مرگ می رسونم ...

من یه کودک ۲۴ ساله که هنوز نوازش مادر رو از یاد نبردم ...

بزرگ نشو ... که پیچیده میشی ...

سادگی را به سختی آموختم ...

صدای تنهایی یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ق.ظ http://www.3ot-delan.blogsky.com

سلام بانو ...
کجایی ؟؟؟ بروزم بیا منتظرتم

نسترن یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 ب.ظ http://www.iran-lopez.blogfa.com

سلام... وبلاگ قشنگی داری خوشحال می شم بهم سر بزنی ............منتظرتم

mhb دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ق.ظ http://lahlah.blogsky.com

سلام جییییییییییییییییییییییییییغ یعنی چی؟

ممنون که سر زدی

بازم سر بزن
نوشته هامون رو نقد و بررسی من
نقات ضعف و قوت رو بگو

ممنون
mhb

حامد دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ق.ظ http://hamedba.blogfa.com

سلام خوبی
وب عالی دارید مهربانی ممنوع یعنی چی ولی جلابه
به ما هم سر بزن
بای

وحید دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ب.ظ http://ghesmateman.blogsky.com

دیوونه غصه نخور ...


خر نشو ... تو که به اندازه ی من غصه نداری ...

وحید هستم دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ب.ظ http://ghesmateman.blogsky.com

من یه مرضی دارم که از هر چیز بی تفاوت نمیتونم بگذرم ..

باهات کار دارم ...

اینطوری له می شی ... داغون میشی ... کم میاری ...
اما میبینی که هنوز زنده ای ...

تو رو خدا چشماتو باز کن ... دور و برت رو نگاه کن

مرتضی پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:19 ق.ظ http://mani83.blogsky.com

متن کودکی ات به تفکر واداشت مرا
آفرین خیلی زیبا بود

زهره سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:52 ق.ظ

سلام عزیز
متنت منو یه کم دپرس کرد اما من هیچ وقت دیگه دوس ندارم به بچگیم برگردم واکه بخوام برگردم دوس دارم جای یکی دیگه باشم.امیدوارم تو زندگیت موفق باشی.

mosafer دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:46 ب.ظ

سهرام شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:31 ب.ظ http://tashrih.blogfa.com

سلام .من از بندر عباس مزاحم می شم . اگر توانستی با این شماره تماس بگیر. ۰۹۱۷۹۵۳۷۶۲۵...........بعدش هم اگر می توانی وبلاگ را به هفته ابدیت کن..ممنونم دوستارت شهرام برنا

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:36 ب.ظ

دوستت دارم

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:16 ب.ظ

دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد