بنام تنها امیدم


خدایا با من چه می کنی؟!

مرا به کجا می بری؟!

می دانم که تا حال جز خیر برایم نخواستی،

می دانم مرا هیچ وقت تنها نمی گذاری،

میدانم مرا غرق در نعمت کردی،

همه اینها را می دانم و نا شکری را دوست ندارم

اما گاهی دلگیر از همه به سوی تو می آیم

تو خود می دانی که قدرتی ندارم و کسی را هم جز تو ندارم،

تو پناه من باش

گاهی همه چیز مرا خسته می کند،

من هنوز هم نمی دانم چرا انسانها اینقدر تنها هستند

درد آنها یکیست اما نمی دانم چرا همدرد هم نیستند!

تا کی نقاب به چهره می زنیم؟

تا کی تظاهر؟!

ای کاش هیچ نقابی نبود...

خدایا کمک کن به کسی دل نبندم

 و از خلایقت هیچ انتظاری نداشته باشم

کمک کن به آرامشی مطلق برسم

آرامشی در حضور تو و در کنار تو...

 

نظرات 6 + ارسال نظر
بابک.پ.25 جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:14 ب.ظ http://www.bishehsar.blogsky.com

سلام
الان خوبی؟
خدا همه ی این امکانات رو داده که ازشون استفاده کنیم نه اینکه ازشون دل بکنیم.
درسته که هیچ کدوم از اینها مثل عمر آدم ابدی نیست اما به نظر من درست استفاده کردن از همه ی نعمات خدا از بشر گرفته تا جامدات و نباتات بهترین شکر گذاری از خداست چون خدا هم همین رو می خواد. به نظر من خدا ناراحت می شه از اینکه بنده هاش از هدایاش خوب استفاده نکنند.
موفق باشی
بای بای
امضا: رفیق فابریک خدا

گل آفتابگردون جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:29 ب.ظ

مثل همیشه قشنگ نوشتی
کاش می شد از نردبون آسمون بالا رفت دست خدا را بوسید که تو را آفریده و گل ستاره را چید تا سوغاتیه شایسته ای باشه برای کسی که قلبی داره به بزرگیه آسمون

آسمان شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ق.ظ http://www.zz87.blogsky.com

سلام
وبگاه بسیار زیبایی داری دلت خواست به من هم سری بزن ودوست داشتی لینکم کن
راستی لوگو وبلاگ من به زمینه وبگاه شما میاد خواستی لوگوی منو توی وبگاهت قرار بده.
دوستدار شما خواهشمند آفتاب آسمان

اشک خورشید شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ق.ظ

به نظرم برای به دست آوردن چیزی که هیچ وقت نداشتی کسی باش که هیچ وقت نبودی ...

نازلی سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ق.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com

به یاد داشته باش تا زمانی که خدا هست هیچ بنده ایی تنها نیست و تنها درد دلی است که او با وجود به آنها گوش میدهد.
شاید زمان بیرون آمدن از تنهایی نرسیده و صبوری باید کرد.

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:00 ب.ظ

دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد