فرصتی نمانده ....

Sad girl


فرصتی نمانده پاهایم خسته است .


باید رفت باید رها شد از حصار تنهایی و این جسارت مرده ...


نمی دانم چگونه...


چراها در مقابل دیدگانم ریلی به امتداد تمام زندگی ساخته اند...


شبانه آرزوهایم را در ژرف ترین نقطه کابوس زده ام دفن می کنم ....


و بابقچه خاکستری خاطراتم راهی شهر رویایی خیال می شوم


و از جاده های پر از ابهام و تردیدی که تو برایم درست کردی


می گذرم و چشم به راهی می بندم که


هیچ امیدی به پایانش نیست.....


گام های لرزانم سکوت سردم را می شکند ....


و من در برهوت تنهایی خویش به شمارشگام هایم می پردازم .


گام هایی که ارمغانی جز نرسیدن ندارند ......


دیگر به خلوت لحظه های عاشقانه قدم نمی گذارم ،


دیگر آمدنت در خیالم آنقدر گنگ است


که نمی بینمت ،


سنگینی نگاهت را مدتهاست که حس نکرده ام ،


من مبهوت مانده ام که


چگونه این همه زمان را صبورانه گذرانده ام ؟


وقتی رسیدی و به کلبه ی دلم پا گذاشتی


در باورم نمی گنجید روزی


تو را درخلوتم بپذیرم...


بیگانه ای بودی هم قفس شده با من...


برای خود عالمی داشتی دورترازستاره های دوردست...


درسرزمینی که به روح من راهی نداشت...


وناگهان ترادرروح خود احساس کردم ...




در هرکلامت


صدای لغزیدن بهارروی تن یخ زده ی دشت زمستانی


شنیده می شد...


تو بهارم شدی...


بهار با تو جان گرفت ...


تابستان با بودن تو هست شد ...


پاییزچشمان هفت رنگش را از تو گرفت وزمستان نجابت


کوهستانهای پر برفش را...


تو برایم فرشته ـ عشق شدی


ولی تو خیانت کردی و رفتی...


تو قلبم را خرد کردی ووجودم را سوزاندی ...


Hope



نظرات 25 + ارسال نظر
فرناز سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:41 ب.ظ

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارید...پس چرا به فکر کسب درآمد از طریق وبلاگتون نمی افتید؟
شما می توانید با عضویت در گروه تبلیغاتی اکسین ادز به ازای هر کلیک بازدید کنندگان 80 تومان دریافت کنید. کافیست پس از عضویت کدهایی که توسط سیستم در اختیارتان قرار می گیرد را وارد قالب خود کنید . ادعاهای این سیستم در مورد پرداخت پول کاملا واقعی است . من عضو این سیستم هستم و درآمد خودم را از طریق حساب بانکی ماهانه دریافت می کنم .
آدرس سیستم اکسین ادز :
http://www.oxinads.com/?a=23237
جهت کسب اطلاع بیشتر می توانید با آیدی یاهو iristn2001 با من تماس بگیرید.
موفق باشید

انعکاس آب جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:55 ب.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

سلام.
وبلاگت خیلی قشنگ و عاشقانشت.خوشحالم که باهات آشنا شدم. بهم سر بزن .

[ بدون نام ] دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ب.ظ http://www.tavahom1.blogsky.com

سلام
معلومه از اون وبلاگ نویس های قدیمی هستی...
چون قبلا وبلاگت را دیدیم...منم شاید قدیمی باشم اما از نو با یه دوست نوشتن را شروع کردم...وبلاگه شما را قبلا دیدیم..
خوشحالم هنوز می نویسی...

سید محم دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:07 ب.ظ http://Love.Blogsky.Com

سلام
خیلی قشنگه وبلاگت
این قشنگه از اون قشنگه ای نیست که بقیه م گن
واقعا قشنگه

منظورم قالب نیست
منظورم اون قلبی هست که این هارو کنار هم می زاره و انتشار می ده.

تیفوس پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ب.ظ http://www.teeefous2.blogfa.com/

سلام
من آپ شدم بیا که چیزه توپی گذاشتم مطمئنم که خوش میاد
یادت نره منتظرم.

گروه اکسیر سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:19 ب.ظ http://www.ex1r.com

با سلام.

وبلاگ جالب و پرمحتواییی دارید . تبریک میگم . خوشحال میشیم از وبسایت ما هم دیدن کنید.

ما در وبسایت خود با برنامه های نظیر اسپمر رایگان رومها ، اموزش تخصصی هک ایدی و سایت ، سورسهای کمیاب و درخواستی شما ، مقالات جالب و ... منتظر شما هستیم.

موفق باشید.

نیلوفر شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ب.ظ http://www.wildorchid.blogfa.com

سلام واقعا جای تعریف داره ایول.بیا ببین تو وبلاگ من چه خبره[گل][گل][خجالت]در ضمن من شما رو از قبل لینک داشتم.خوشحال میشم بازم با هم ارتباط داشته باشیم

چش درومده :-) سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:49 ق.ظ

وستت دارم ماه بانوی مهربون

هادی سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ق.ظ

سلامی به آغاز یک رویش
به وسعت تمام آبی ها
به پاکی اشکهای عاشق
چه دنیای قشنگی داری

توک توک سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ب.ظ http://360.yahoo.com\mytooktook

یکی بود یکی نبود زیر گنبد کبود یه خاله سوسکه بود که از دست نامادری نامهربونش جونش به لبش رسیده بود ... یه روز خاله سوسکه تصمیم گرفت راه بیفته و بره و بخت خودشو امتحان کنه ... این بود که بار سفر بست و رفت و رفت و رفت تا رسید به آقا قصابه .آقا قصابه همین که خاله سوسکه رو دید گفت : خاله سوسکه کفش قرمزی پیرن زری کجا میری ؟ خاله سوسکه گفت : میرم به همدون شوهر کنم به رمضون نون گندم بخورم قلیون بلور بکشم منت بابا نکشم ... آقا قصابه گفت : زنم میشی ؟ خاله سوسکه گفت اگه زنت بشم وقتی دعوامون شد منو با چی میزنی ؟ آقا قصابه گفت : با این ساطور قصابی خاله سوسکه گفت : نه نه نه نه نمیشم اگه بشم کشته می شم و راهشو کشید و رفت ... رفت و رفت و رفت تا رسید به آقا بقاله . آقا بقاله گفت :خاله سوسکه کفش قرمزی پیرن زری کجا میری ؟ خاله سوسکه گفت : میرم به همدون شوهر کنم به رمضون نون گندم بخورم قلیون بلور بکشم منت بابا نکشم آقا بقاله گفت : زنم میشی ؟ خاله سوسکه گفت : اگه زنت بشم وقتی دعوامون شد منو با چی میزنی ؟ آقا بقاله گفت : با این سنگ ترازو ... خاله سوسکه گفت : نه نه نه نه نمیشم اگه بشم کشته می شم و راهشو کشید رفت ...خاله سوسکه رفت و رفت و رفت تارسید به یه آهنگر ... آهنگر تا چشمش به خاله سوسکه افتاد گفت : خاله سوسکه کفش قرمزی پیرن زری کجا میری ؟ خاله سوسکه گفت : میرم به همدون شوهر کنم به رمضون نون گندم بخورم قلیون بلور بکشم منت بابا نکشم آقا آهنگره گفت : زنم میشی ؟ خاله سوسکه گفت : اگه زنت بشم وقتی دعوامون شد منو با چی میزنی ؟ آقا قصابه گفت : با این پتک آهنگری ... خاله سوسکه گفت : نه نه نه نه نمیشم اگه بشم کشته می شم و راهشو کشید و رفت ... رفت و رفت و رفت تا اینکه رسید به آقا موشه ... آقا موشه از خاله سوسکه پرسید : خاله سوسکه کفش قرمزی پیرن زری کجا میری ؟ خاله سوسکه گفت : میرم به همدون شوهر کنم به رمضون نون گندم بخورم قلیون بلور بکشم منت بابا نکشم ... آقا موشه گفت : زنم میشی ؟ خاله سوسکه گفت اگه زنت بشم وقتی دعوامون شد منو با چی میزنی ؟ آقا موشه گفت : با دم نرم و نازکم ...خاله سوسکه گفت : راستی راستی می زنی ؟ آقا موشه گفت : نه نمی زنم دممو میکنم تو سرمه دون و می کشم به اون چشمای قشنگت ... بعدش اونقدر نازت و می کنم و برات قصه میگم تا خوابت ببره خاله سوسکه گفت : چرا نمی شم ؟ می شم می شم خوبم میشم ... اونوقت اونا با همدیگه عروسی کردن و سالهای سال به خوبی و خوشی زندگی کردند .
قصه تموم شد ... الهی من قربون اون چشمای قشنگت برم ... من خیلی قصه بلدم و همیشه آرزوم این بوده و هست که برای خواهرم قصه تعریف کنم ولی هیچوقت خواهر نداشتم ... تو خواهر من می شی ؟منم قول می دم واسه ت یه عالمه قصه تعریف کنم و تو هم قول مبده که هیچوقت ترکم نکنی ... باشه آبجی ؟

mosafer دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:46 ب.ظ

دوستت دارم

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ق.ظ

خیلی قشنگ بود

نیلوفر چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 ب.ظ http://niloufaram.blogfa.com

وبت خیلی خوشگله

غریبه چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:12 ب.ظ http://www.ghariberaha.blogfa.com/

سلام.خیلی خوب بود.به منم سر بزن

لیلا شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ب.ظ http://otaghiiazanekhod.blogfa.com/

اری دیگر فرصتی نیست،
مگر جز همین یک فرصت فرصتی دیگر نیز هست،
چندبار به دنیا می آییم که بتوانیم چند بار بمیریم،
چند لحظه برای انتظار کافیست، چند روز، چند ماه یا چند سال
مگر چند بار این روزها تکرار می شوند که تمامش را
صرف دفن آرزوهایمان کنیم،
تنهایی شایسته ی پاهای رفتن ات نیست،
نا امیدی شایسته نگاه جستجوگرت
و
تردیدشایسته ی راهی که برگزیدی.
می دانم گاه سخت است و ناممکن،
گاه تلخ است و ناپیدا،
اما چاره چیست،
گاه باید گریزی زد از واقعیت موجود
به سرزمین رویا
تا بیافرینی هر آن چه که آرزو می کنی
تا امید رسیدن تو را به پیش برد
شاید امید
همسفرت را همراه ات کند
شاید پیش رفتن ات
از انتظار سودمندتر افتد
شاید که دیده شوی
و خواست همراهی ات
آرزوی هم مسیرانت.

بهتر است خسته، نالان یا ناامید، هر جور که هستیم،بیاموزیم که باید به پیش رفت، گام به گام، همچنان که شما می روید.
آری باید زنده گی کرد.


منم یه بنده خدا دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:32 ب.ظ

سرکار محترم خانم سوفیا
سلام
همینطور پروفایلتون رو خوندم و راستش احساسی بهم دست داد که لازم دیدم به وبلاگ نازنینتان سرکی بزنم و عرض ادبی کنم
میخوام بگم مادر های قدیم عادت داشتند بچه ها شون رو وقتی کار بدی میکردنند نفرین کنند حالا گر چه آن نفرینها از ته دل نبود و عموما همگی یک جور نفرین میکردند مثلا / برو تیر غیب به جگرت بخوره و یا الهی خیر نبینی و این جور چیزها /
حالا که بزرگ شده ام به مادرها می گویم اگر خواستید بچه هایتان را نفرین کنید بگوئید برو مادر الهی که عاشق شوی !!
همین /// برایتان احترام قائلم فراوان / دستتون در دستان خدا باشه همیشه

پسر عاشق سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:49 ب.ظ http://gask.mihanblog.com

سلام
وبلاگت جالبه، اگه با تبادل لبنک موافقی خبرم کن

ثالث جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ق.ظ http://shakhse-sales.blogsky.com/

سلام
الان یه آرزو توو ذهنم اومد برا سال جدید
انشاالله هرچی سیاهیه امسال از ذهنت و زندگیت و وبلاگت دور شه
سال نو مبارک

آوین شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ق.ظ http://dardastebad.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی داری شعرهاتم خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی زیباست

باقری شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ق.ظ http://khodahafezmosafer.blogfa.com

خداحافظ مسافر...


یه سر بزنید khodahafezmosafer.blogfa.com

فرشته سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:56 ب.ظ http://www.jik-jik-jik.blogfa.com

............a$$...............s$
............f$$$'............s$$
............s$$$³´.......,..s$$³
..........h$$$$³.......s$'...$$³
.........i$$$$$.......s$³....³$
.....$...n$$$$$s.....s$³.....³,
....s$...'³$$$$$$@...$$$
....$$....³$$$$$$4...³$$s
...³$.....³$$$$$$$u..s$$$....s´
...`$$.....³$$$$$$$.$$$$...s³
....³$$s....³$$$$$$s$$$³..s$'
.....³$$s....$$$$$s$$$$'..s$$
..`s...$$$$...s$$$$$$$$³..s$$³..s
...$$.s$$$$..s$$$$$$$$$$$$$$³..s$
.s$.s$$$$s$$$$$$$$$$$$$$$$.s$$
..s$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$³
.s$$$ssss$$$$$$$$$$$$$ssss$$$$$´
$$s§§§§§§§§§s$$$$$$s§§§§§§§§§s$,
³§§§§§§§§§§§§§§s$s§§§§§§§§§§§§§s
³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
..§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
..³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
...³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
.....³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
.......³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
...........³§§§§§§§§§§§§§§§³
..............³§§§§§§§§§§§³
...................³§§§

فرنوش سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:58 ب.ظ http://www.ehsasat.com

سلام .فرنوش هستم از وبسایت احساسات دات کام ! اگه عزیزی رو دارین که می خواین صداتونو به گوشش برسونید بیاید سایت ما . در ضمن می تونید به گمشده هاتون از سایت ما پیام بدین . برای وبلاگتون هم ابزار های جدید و بی همتا آماده کردیم . قربان شما - فرنوش

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:57 ب.ظ

دوستت دارم

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:51 ب.ظ

دوستت دارم

alireza پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ب.ظ

نه کسی هرگز چون تو بوده و کسی چون تو خواهد بود تو یگانه ای و بدیع و هر

آنچه از تو چنین موجود بی همتایی ساخته در خور عشق است و تحسین ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد