باید زار گریست !!!

 

باید گریست بر این بخت سیاه   


باید گریست بر این روزگار تباه 


 

باید زار گریست 


 

لب ها خشکیده اند بس که برای بوسه غنچه نزده اند 

 


آغوشم یخ کرده است   

 

بس که گرمای آغوش او را به خود ندیده است  


ذوقی دیگر نمانده، بس که صرف شکوه اش کردم  


شوری دیگر نمانده بس که ناله کردم  


نایی دیگر برای فریاد نمانده  


دل را از سینه به در آورده ام و طعمه کرده ام،  

 

 ولی آن صیاد هوس شکارم را ندارد  


حتی نظری هم بر این صید نمی کند  


چگونه می توان نگریست؟  


باید زار گریست بر این بخت سیاه  


باید ضجه زد و ناله سرداد،  

 

 

 تا شاید این ضجه ها اندکی این مصیبت را التیام دهند  


تا شاید حداقل این درد به کارم آید    

 

 

و بدان رها کنم این روزمرگیها را 


 

تا شاید...  

 

 

امشب باران به میهمانی چشمانم آمده ...  
 
 
خسته ام خسته از همه کس و همه چیز    
 
 
 
حتی از نفس کشیدن...  
  
 
امروز عقربه های ساعت   
 
  
حادثه را برایم به تصویر کشیدند ...  
 
 
اکنون من با خاطرات نفس گرفته ات   
 
 
 زندگی را با آه سردی می نوازم .  
 
 
امشب که شعله می زند ماجرای تو
 
 
بر این سرم که سر بگذارم به پای تو  
 

بی تاب و بی قرارم و بی واهمه ولی  
 
 
جز حرف عاشقانه ندارم برای تو  
 

امشب هزار مرتبه بی تو دلم شکست   
 

یعنی هزار مرتبه مُردم برای تو  
 

من راضی ام به این همه دوری ولی عزیز  
 

راضی ترم به اینکه ببینم رضای تو  
 

حالا درخت و جاده به راهت نشسته اند 
 

 
حالا سکوت و سایه پر است از صدای تو 
 
                          
قفس داران سکوتم را شکستند  
 
 
دل دائم صبورم را شکستند  
 

به جرم پا به پای عشق رفتن  
 

پر و بال عبورم را شکستند   
 

مرا از خلوتم بیرون کشیدند  
 

چه بی پروا حضورم را شکستند   
 

تمنا در نگاهم موج می زد  
 

ولی رویای دورم را شکستند 
 

 
دلم برای کسی تنگ است   
 
 که درجنوب ترین جنوب با من بود   
 
 
 در شمال ترین شمال با من رفت  
 
 
  کسی که بی من ماند   
 
 
 کسی که با من نیست   
 
 
 کسی که...... 
 
 
 
  - دگر کافی است! 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد