آ نجا که ....

 

آنجا که 


 چشمان مشتاقی برای انسانی اشک می ریزد ... 

 

زندگی به رنج کشیدنش می ارزد! 


عکس  جدید - عکس عاشقانه - عکس غم انگیز- عکس متحرک - عکس جالب - عکس زیبا - عکس  بازیگران سینما  

 

 


نظرات 10 + ارسال نظر
Mr.Moon دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ق.ظ http://partoemahtab.persianblog.ir

:)

سمانه جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام.
خیلی کم پیش اومده شایدم فقط یه بار شده که با اسم واقعیم نظر بدم .اما ازتون خوشم اومده و دوس دارم با هم دوست شیم .پس از اولش صادقانه پیش میام.
من ۶۵ای هستم. لیسانس ریاضیم و کارمند.
فعلا وب ندارم .چون انگیزشو ندارم.اما شاید بزودی این کارو کنم.ایمیلمم بسته شده ! بازم انگیزشو نداشتم....
خیلی قشنگ می نویسید عزیزم.دوس دارم بیشتر با هم آشنا شیم.
چند ساعته تو اینترنت بودم.دیگه باید برم .تا دفعه بعد که بهتون سر میزنم (نمیدونم کی وقت کنم) به خدای آسمونا می سپارمت بانوی ماه.

مهربون تنها یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ

سلام خیلی وبلاگت قشنگه خیلی:X خیلی ممنون .چرا انقدر افسرده ای ؟ یا من دارم اشتباه میکنم!

سمانه یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام عزیزم .خوبید؟
جوابمو ندادید؟ من شما رو دوست دارم به خاطر این ذهن زیباتون .انشااله همیشه موفق بشید.
امیدوارم هدر نرید.(هرز نشید) !

نخوانده درس محبت کجا خبر دارد
که عاشق از می و مستی چه در نظر دارد


راستی شما که ۹۹ سالتونه ! ازدواجم کردید ؟ بچه هم دارید؟
من مجردم فلا هم قصدشو ندارم.

اشک پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ق.ظ http://red-tear.blogsky.com

سلام خوش اومدم؟؟؟
نمی دونم تو هر وبلاگی که چشمم به کلمه ی اشک می خوره
ناخوداگاه کامنت میزارم!!!
خوشم اومد ازش می نویسم تو دفترم
آحه بهم میاد جملش! (چمشک)

alireza جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ب.ظ

گاهی خیال می کنم از من بریده ای

بهتر زمن برای دلت برگزیده ای

از خود سوال می کنم آیا چه کرده ام؟

در فکر میروم که تو از من چه دیده ای؟

از من عبور میکنی و دم بر نمی زنی

تنها خوش است دلم که شاید ندیده ای

یکروز می رسد که در آغوش گیرمت

هرگز بعید نیست خدا را چه دیده ای ؟؟

پسر سیاه دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:18 ب.ظ http://www.man-to-eshgh.blogsky.com

سلام امیدوارم خوب باشی .. یادته 3 سال پیش از همه جا بریده بودم الان بدتر از اون موقع هستم یادته همش یه چیزایی تو سرم بود .... یادته چقدر برام کامنت می ذاشتی
می بینی 3 سال گذشت و هیچ چیز عوض نشد و اوست کریم همه چیزو بدتر کرد

02VpnServ پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:43 ب.ظ http://www.1.vpnserv.us

آیا از وضعیت بد اینترنت کشور خسته شده اید ؟ آیا از فیلترینگ گسترده داخلی جانتان به لبتان رسیده است ؟ پس بد نیست چیزهایی در مورد "وی پی ان" بدانید . درواقع همان فیلترشکن خودمان که محدودیتی در استفاده نداشته و به هیچ وجه در کاهش سرعت اینترنت شما تاثیر گذار نیست . برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن کنید

M.shafi شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:09 ق.ظ http://shafi.blogsky.com

سلام عزیزم خیلی عالی مینویسی و خیلی زیبا احساسات درونی خودت رو بروز میدی شما واقعا قابل تحسین هستیی.
به هر حال اگر خدمتی از دست این بنده حقیر بر میومد در بخش نظرات وبلاگم یا به ایمیلم پیام بده.
موفق باشی و همیشه برات دعا میکنم و احساسات شخصیتو یا هر چیز دیگه، رو هم تحسین میکنم.
با احترام : مدیر وبلاگ Shafi.blogsky.com ( محمد شفیع خاکسار)

Download free every from : www.shafi.blogsky.com

فاطمه سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.tarann0m.blogfa.com

سلام، وبلاگ خیلی قشنگی دارین، به نظرم میاد مثل من خیلی ناامید از همه چیز و همه جا باشین، خوشحال میشم بهم سربزنین و اگه خواستین تبادل لینک داشته باشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد