شازده کوچولوی من...



عاشقت خواهم ماند بی آنکه بدانی ... 


دوستت خواهم داشت بی آنکه بگویم ... 

درد دل خواهم گفت بی هیچ کلامی ... 


گوش خواهم داد بی هیچ سخنی ... 

در آغوشت خواهم گریست بی آنکه حس کنی ... 


در تو ذوب خواهم شد بی هیچ حرارتی !!!... 

این گونه شاید احساساتم نمیرد 

 

نظرات 19 + ارسال نظر
تامی پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:20 ب.ظ http://barname.blogsky.com

واییییییییییییییییی
عاشقتم
چه باحالی تو
اومدم کل لیست دوستامو نگاه کردم دیدم همه رفتن دیگه نمینویسن
ولی تو هستی
دمت گرم

یک دوست یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ب.ظ

چشم چشم ، دو ابرو



نگاه من به هر سو



پس چرا نیستی پیشم ؟!



نگاه خیس تو کو ؟!



گوش گوش ، دو تا گوش



دو دست باز یه آغوش



بیا بگیر قلبمو



یادم تورا فراموش.....!!!



چوب چوب ، یه گردن



جایی نری تو بی من



دق میکنم ، میمیرم



اگر دور بشی از من



دست دست ، دو تا پا



یاد تو مونده اینجا



یادت میاد میگفتی



بی یو نمیرم هیچ جا



من...!من...!



یه عاشق



همون رفیق سابق...........

تنهامسافر پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ق.ظ

تنهامسافر پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ق.ظ http://www.mosafer315.blogfa.com

سلام خوبید؟
قشنگ نوشتی ولی ای کاش تنها نبودیم
منم بعدمدتها نوشتم
راستی یه ایمیل برام بزار با یه تاریخ قرار
حتمامنتظرتم
مر30
موفق باشی
بای
بای

مسعود سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ق.ظ

تا کی؟؟؟؟
تا کی سکوت

فاطمه راد شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ب.ظ

یعنی از سال ۸۳ تا حالا داری مینویسی !
من اول راهم
یه ترسی افتاده تو دلم
حالم شبیه گذشته ی تو دختر
من دیروز توام

مطهره یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.motahare1366.blogfa.com

سلام
وبلاگ جالبی دارین
اگه دوست داشته باشین تبادل لینک کنیم
موفق باشین

مستانه سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام. من وبلاگ ندارم ولی عاشق نوشته هاتم. این غمی رو که تو نوشته هاته رو دوست دارم.

رامین سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ب.ظ http://safarkarde.blogsky.com/

فقط سلام..
بازم به معرفت ما!

mohsen دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:19 ق.ظ http://parto.blogsky.com

در تو ذوب کشتم بی آنکه بدانی و هر لحظه ازجانم کاستم تا ابدی شوی و حتی رنج که از تو رسد دوست دارم ای دوست‏!سال نو مبارک

یک دوست سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ق.ظ

یادمان باشد که زیبایی های کوچک را دوست بداریم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند.

یادمان باشد که دیگران را دوست بداریم، آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهیم باشند.

یادمان باشد که هرگز خودمان را از دریچه نگاه دیگران ننگریم

که ما اگر با خودمان آشتی نکنیم هیچ شخصی نمی تواند ما را با خود آشتی دهد.

یادمان باشد که خودمان با خودمان مهربان باشیم.

چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران نیز مهربان باشد.

یادمان باشد کع عید واقعی زمانی است که وجودمان آرامش بخش دیگران باشد!

سال نو را به شما و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض می نمایم

مسعود سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ق.ظ http://lethargy.blogfa.com

یک شب خوب تو آسمون
یک ستاره چشمک زنون
خندیدو گفت : کنارتم ، تا آخرش ، تا پای جون
ستاره قشنگی بود
آرومو نازو مهربون
ستاره شد عشقه منو
منم شدم عاشقه اون
اما زیاد طول نکشید
عشقه منو ستاره جون
ابره اومد ستاره رو
دزدیدو برد نامهربون
حالا شبها به یاد اون
زل میزنم به آسمون
دلم میخواد داد بزنم
این بود قول و قرارمون

یک دوست چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ب.ظ

هر جا رفتم تو رو دیدم


وقتی دستام خالی باشه وقتی باشم عاشق تو

غیر دل چیزی ندارم که بمونم لایق تو

دلمو از مال دنیا به تو هدیه داده بودم

با تموم بی پناهی به تو تکیه داده بودم

هر بلایی سرم اومد

همه زجری که کشیدم

همه رو به جون خریدم

ولی از تو نبریدم

هرجا بودم با تو بودم

هرجا رفتم تورو دیدم

تو سبک شدن تو رویا

همه جا به تو رسیدم

اگه احساسمو کشتی اگه از یاد منو بردی

اگه رفتی بی تفاوت به غریبه سر سپردی

بدون اینو که دل من شده جادو به طلسمت

یکی هست این ور دنیا که تو یادش مونده اسمت

هر بلایی سرم اومد

همه زجری که کشیدم

همه رو به جون خریدم

ولی از تو نبریدم

هرجا بودم با تو بودم

هرجا رفتم تورو دیدم

تو سبک شدن تو رویا

همه جا به تو رسیدم

یک دوست چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ب.ظ

چرا آپ دیت نمیکنی
منتظرما

شمیل پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ب.ظ

محشره

خراباتی دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ق.ظ http://www.nasimetanhaayi.blogfa.com

بنام او که همیشه بی همتاست ...

سلام زنجیر پاک تمام پیوندهاست ...

سپاس از آخرین حضور پر مهرتان در وبلاگ نسیم تنهایی

---------------------------------------------------------------------------------

به دیدارم بیا ای مهربان برای خواندن شعر .....


شعر چیست؟

شعر را باید نوشت در دفتر فولاد جلد

تا مصون ماند از دست کوته اندیشان بد

شعر نی حرف و کلامی بر زبان شاعر است

شعر احساسی اندر قالب حرف دل است

شعر رندی نیست ، هست سوز دل و درد جگر

چون دلش لبریز درد است می کند قصد سفر

به گمانم لعب با الفاظ کردن شعر نیست

شعر حرف دل بُود دل هم مکان فکر نیست

شاعران با عطر گلها می سرایند شعر را

و از پلیدی های دنیا می زدایند شعر را

شاعران واقعی دارند قلبی صاف و پاک

معتقد بر حرمت عشق به یار و آب و خاک

چون ز حد سینه لبریز می شود احساسشان

می نویسند حس خود را مثل شعری جاودان

یکی بود یکی نبود دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام
امید وارم حالت خوب باشه رفیق قدیمی
برا سال نو چیزی ننوشتی واسه همین از همین جا سال نو مبارک

پری کوچولو دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ http://delshekastigipari.blogfa.com/

سلام عزیزم وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم تبادل لینک کنیم به منم سر بزن خوشحال میشم

هرزال چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 ب.ظ http://respinaharzal.blogfa.com

ز انسانها غمی به دل نگیرزیرا خود نیز غمگینند!
زیرا با آنکه تنهایند ولی از خود میگریزند!
زیرا به خود و به عشق خود و به حقیقت خود شک دارند.
پس دوستشان بدار حتی اگر دوستت نداشته باشند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد