بی تو بی تو بی تو ...

این روزها "بــی" در دنیای من غوغا میکند!
بــی‌کس ، بــی‌مار ، بــی‌زار ، بــی‌چاره بــی‌تاب ، بــی‌دار ، بــی‌یار ،
بــی‌دل ، بـی‌ریخت،بــی‌صدا ، بــی‌جان ، بــی‌نوا
بــی‌حس ، بــی‌عقل ، بــی‌خبر ، بـی‌نشان ، بــی‌بال ، بــی‌وفا ، بــی‌کلام
،بــی‌جواب ، بــی‌شمار ، بــی‌نفس ، بــی‌هوا ، بــی‌خود،بــی‌داد ، بــی‌روح
، بــی‌هدف ، بــی‌راه ، بــی‌همزبان
بــی‌تو بــی‌تو بــی‌تو...

نظرات 7 + ارسال نظر
تارا سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ق.ظ http://bawashenidl.blogfa.com

هنوز برای او مینویسی؟؟؟

سرچ کردم جمله ای را
نوشته ای از سال 85 شمارا یافتم

کنجکاو شدم نوشته ی آخرتان را ببینم

شاید خودتان حسش نکنید

برای من خواننده و بیننده که در دو برهه ی زمانی متفاوت نوشته هایتان را خواندم یک جهش خیلی محسوس حس کردم

خیلی جالب بود برام


و اخرش برام جالب شد ...هنوز برای او مینویسید؟؟؟؟




هم"سن و سالتان" هستم
هم"جنس تان"
هم"حس تان"


تارا

مریم سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ب.ظ

سلام . خوبی؟من چندین بار پیغام گذاشتم. اخه چرا قسمت نظراتتتو جواب نمیدی؟خواهش میکنم ازت تو رو به مقدساتت قسم یه بار جواب منو بده. من میخوام با شخصیت احساسی تو اشنا بشم. چون کم سن و سال نیستی واین همه احساس جالبه. خواهش کردم لطفا

سما پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام

آنروزها، من و بوسه های داغ ... اینروزها، من و داغ بوسه ها

...

س.م;)

خدانگهدار

یوسف یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ

قشنگ و گرم بود

فاطمه پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام
چه قدراین حرفا به من نزدیکه باورت نمیشه من ۲۰ سالمه تواوج جوونی ولی اینا حرف دل منه حرفایی که تاحالا به هیچکی نگفتم من خیلی تنهام

میلاد شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ب.ظ

نوشته هایت را دیدم
بسیار زیبا و دلنشین
براستی مصداق کامل این جمله خودتان است
من ...
به یادگار برای کسی که نه!
برای به یادگار ماندن
روزهای نیامده ی فردا می نویسم
تا یادم نرود آنچه که بودم.
امید وارم همیشه پایدار و شادکام باشید

میلاد

ehsan amiri پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ق.ظ

سلام من مطالب این وبلاگتون رو جای دیگه ام خوندم و دیدم.اونهایی که مربوط به خودتونه مشخص کنید.ممنونمیشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد